My dream isn't to become the best. It's to be someone who I'm not ashamed to be.
DATUM: 2013-01-16 | TID: 19:20:24 | KATEGORI: Diary

ASSO ÅÅÅÅÅÅH. Jag vill ha dipdye/ombre håååår. Meeeen GUUUUUD! 

Vill så gärna färga mina toppar på håret till någon ljusare nyans. Vad alla säger så är mitt hår brunt... O.o Jag själv tycker att det är ganska mörkt.. :P ÅÅÅHH, mörda mig..
 
Poop... Det verkar som om att det är jag som håller bloggen vid liv.. Buuhuuu.. :P Men aja, de bloggar väl när de orkar. Anywaaays... Mamma mia! Bored. Like really bored... Och jag vet att jag typ har hoppat över 31 days with Lisa.. Glömt varje dag.. xD Men en dag kommer upp snart... Ska ta och simma i mina läxor ett tag, så vi ses! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?