Kommer inte på en passande rubrik.. (:
DATUM: 2013-01-03 | TID: 22:10:00 | KATEGORI:

VAAAAAS HAPPENIN ?!!
 
Har inte gjort så mycket idag, gick på en liten promenad med Saodia, vi skrattade så att ni nästan inte kunde andas längre :P. Hon kom på världens mest korkade saker :P 
Mina föräldrar klagade förut över att jag alltid är ute, nu vill de bara bli av med mig... Tack mamma och pappa, känner verkligen kärleken (: (....). 
Förresten... OH MY GOD!!! HUR MÅNGA VET VILKA THE JANOSKIANS ÄR ?? I alla fall om ni inte vet vilka det är, så kan ni söka upp de nu, jag väntar (: ..............................................................................................................................................................
Okej nu orkar jag inte vänta, men söka gärna upp de efter också, Jai Brooks från The Janoskians och Ariana Grande dejtar ju, vilket är MEGA SÖT eftersom Jai är ett stort Ariana fan !!!!!! SÅ MINA VÄNNER, DET BEETYDER ATT VI SKULLE KUNNA DEJTA NIALLER WOHOOO (inte för att vi inte redan gör det, men ni förstår vad jag menar ;). Och jag nämner då bara Nialler för att basically så är Juju,Loueh,Zayney,Leyum och Harreh redan ihop (: ....... Äh vem försöker jag lura... Like I said, vill man dejta Niall eller någon annan av dessa ASKGHTJDJK killar så är drömmar och fanfics ett bra exempel, använd gärna wattpad.com för fanfics (:
 
Meen... det är faktist så att jag kysst Justin förut (; Tro mig eller inte, men här kommer ett bildbevis:.................................................................................................................................................
 
.
 
HA ! Sa ju det! Anyways... Im out of hereeeee, see youu guys tomorrow BYEEEEEEEEEEE (: 
//Sara
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?