I really don't care, but deep, deep inside of me... I still don't care.
DATUM: 2013-01-03 | TID: 15:03:34 | KATEGORI: Diary

 
NS Yoon-G - If You Love Me ft. Jay Park (Vet inte om jag har lagt upp den, men ni får den i repris!)

Hejsan. Var så otroligt trött igår när jag kom hem, så det blev inte mycket bloggande. :P MEn igår var jag i E-Tuna. Hälsade på mina kusiner. Träffa en kusin igår som jag inte har träffat på typ 1 år. Jag och min syster var i Bik Bok i Tuna Park. En kille kommer bakom mig och säger "Ursäkta, kan jag bara få den?". Jag säger aa, vänder mig om och skriker till. Det var min kusin. Shit, han skrämde skiten ur mig. :P Men jaa... Senare mot kvällen umgicks jag med min faster och hennes son som är ett år äldre än mig (Jag är typ yngst i min släkt, vilket är asjobbigt. Kastas runt som en boll av syskonen.. -.-). Vi åt på resturangen "Bamboo City". Jag rekomenderar INTE den i E-Tuna. Den i Stockholm är okej, men nej... Rekomenderar inte den alls. Anyways.. Stack hem vid åtta och var hem vid nio. Satte mig framför datan och satte på en film. Nu ska jag äta lite. Är skit hungrig! Vi ses! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?