Hello!
DATUM: 2013-01-18 | TID: 19:08:45 | KATEGORI:

Hej, hur mår ni? JA MÅR ASBRAA hihih för nyss kolla jag på music station den är i japan och one direction var med i den asså dooog av garv hela tiden de var så roliga och ja lärde mig japanska :D Hahahah! Sorry för ja inte bloggat men har inte haft lust och som sagt vet inte vad ja ska skriva om hehe! Det har varit en helt okej vecka, yaaay det är FRIDAY you don't say?! Hahah när vi sluta då hade typ alla tjejerna brottning ahahahah sen en lärare sa vad gör ni sen? Sen Sadia detta är oaceptabellt ni får inte göra såhär blablabla sen hon gick in själv i kattfighten haahha dooog alla vi stog o garva! ASSÅ VILL HA SOMMAR KAN NÅN TA HIT SOMMAR TILL MIG TACK? Idag asså påriktigt det var iskallt, det var den kallaste dagen i hela mitt liv hehe! Jag längtar till sommarlov :) Nu håller jag på o lyssna på en låt den är såååååååååå BRA! Ska lägga upp den nu och två bilder hihi! Jag, Sara och Mariam hitta den på BBC Radio! Hejdå everyone! // Tamara
 
 
 
 
ASSÅ JA DÖÖR SÅ FINA! Harreh vagöru? AHAHAH!
 
 
Lilla cupcake! hihi xx 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?