He will get over it eventually.
DATUM: 2013-01-30 | TID: 19:52:00 | KATEGORI: Diary

Jag är fortfarande på pisshumör och vill inte göra något alls. Jag hatar mitt liv just nu. Vill bara dö. DÖ. DÖÖ. Hatar min mobil just nu, och jag känner mig besviken på mig själv. Jag vet att pappa är besviken och arg på mig, men det kommer att gå över, förr eller senare. Nu kan jag antingen deppa sönder eller bara suck it up and get over it. Mitt abonemang gå ut om ett år, och då vet jag inte om min pappa kommer att köpa en ny mobil eller inte. Vi får se… Just nu riktar det sig åt nej. Men aja... Lev i nuet. // Lisa
 
Bjuder på lite gifs på EXO för att dom gör mig så glad ibland. ♥
 
 
Första bilden - Sehun trying to rape leader Suho.
Andra bilden - Baekhyun, Chanyeol, Suho and Luhans reactions on Tao failing on high jump. 
 
(Sorry for any typos... :P )




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?