Haylor
DATUM: 2013-01-02 | TID: 00:40:00 | KATEGORI: Celebs

Having the 1D boys feeling :P
 
Har spenderat halva dagen åt att titta på alla galna och knäppa moments killarna har varit med om, så underbara.
HALLA!! VEM MINNS KILLARNAS "DANCEMOVES" DURING THE LIVE SHOWS ON X FACTOR, HAHAHAHAHA HELA TIDEN LIKA ROLIGT ATT TITTA PÅ. HARREHS SPECIELLA RYCK MED ENA AXELN OCH ZAYNEYS LILLA "BENDANS"!!!! 
 
Och så har det varit KAOS på Twitter och min Facebook tidslinje, Haylor Haylor Haylor Haylor HAYLOOOR!! MEEN GUUUUUD !!!! Folk skickar hat tilll Harry, och då snackar jag H.A.T. Saker jag aldrig skulle kunna säga, eller ens tänka på... Det är synd, får mig till och med att gråta lite, jag personligen shippar verkligen INTE Haylor och ja jag är avundsjuk så klart jag är :P Men jag vet ju också att det ALDRIG skulle kunna ske, att bara se honom och resten av killarna är typ assvårt, och att sen dejta de, thats only happens in dreams and fanfics (; Men hatet som Harry får är FRUKTANSVÄRT HÅRT, det får mig att gråta, så föreställ er hur han känner sig... Om ni har sett A Year In Making- One Direction då har ni ju sett vad som hände med Harry efter allt hat han fick, nu kanske han vet varför han får det.. but still.. Han förtjänar verkligen inte det hatet han får just nu, people need to watch their mouths and HANDS! Har man inget bra att säga, då säger man inget alls!
Den ända orsaken jag ser till allt detta är för att han hittat kärlek (folk tror ju också att det kan vara ett PR-trick, eller att Harry inte tycker om det och att det bara är Taylor som typ tvingar honom dadadada). Okey, Taylor kanske inte precis är den rätta för honom but seriously I DONT KNOW! Jag kan inte säga att hon inte är den rätta för honom för att jag vet själv inte vem som är den rätta för honom, han är den ända som vet ifall hon är rätt för honom eller inte! Hon har ju det här ryktet om att hon skriver låtar om sina Ex, men om det är lyckliga tillsammans... Jag tänker inte säga då är vi borde vara lyckliga, för det tycker jag lite sådär om..  "Harry är lycklig då är jag lycklig", sorry but NO!! Att han har en tjej som inte är jag gör mig inte lycklig :P . Men som jag sa i några andra meningar i detta inlägg så vet jag att det aldrig skulle kunna bli jag BUT PEOPLE LET ME DREAAM !!! Jag förstår vad ni menar när man säger att man ska vara lycklig om han är lycklig, och jag är lycklig och STOLT över över Harr. Jag tänker inte supporta Haylor, jag tänker inte skicka hat till någon av de för att basically I STILL LOVE MY LITTLE CUPCAKE, och för att jag inte tycker att DE förtjänar det hatet de får. Och alla ni som slutade följa honom SHAME ON YOU!!!!!! Jag tänker bara ignorera "Haylor" och se de som Harry Styles (SPAAAAAAAAAAAACE) and Taylor Swift. Förresten, ser att JÄTTEMÅNGA säger Tex. "OMG You dont ship Haylor, youre So a Directionator", Well Babe.. You.Know.What om alla de som inte shippar Haylor är Directionators, då vill jag bara meddela dig om att typ 90% av 100 i vår denna fanbase är Directionators då, vilket betyder att alla de "riktiga" Directioners består av 10%, men Gud vad trevligt (: Jag förstår att några av er påriktigt tycker att Haylor är sött, (det finns några som säger att de tycker om de bara för att de då tror att man är "Directioner" och att acceptera alla killarnas fel måste man göra om man ska kallas för Directioner...Nahh.. Dont think so..) och jag accepterar verkligen det, I mean at the end of the day, were all like a family, and are in the same fanbase, and starving for the same boys, men dehär var MIN opinion i allt detta, Like it or Not. Jag är ledsen ifall någon förståt något fel, eller tagit något på fel sätt, SNÄLLA, kommentera då, har ni någon annan syn i allt detta berätta gärna den då, jag är personligen väldigt intresserad och vill verkligen veta vad ni tycker både bra och dåligt. Ledsen för allt tjat, byeeee (:x
PS. Sorry for any typos.
//Sara (:x
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?