Goodbye 2012 and Hello 2013!
DATUM: 2013-01-01 | TID: 19:12:56 | KATEGORI:

Gott nytt år på er alla, det här året älskade jag det blev både tårar och glädjen, men jag kommer alltid att minnas 2012 den betyder mycketr för mig ändå om den gick skit fort, hehe. Här kommer lite bilder på det här året, ja har inte massa med foton för min mobil är fuckad så aa haha. // Tamara
1: Göteborg var det ända ställe jag har åkt till detta år. 3: Lilla Lisa och jag. 4: fick en dator hehe. 5: 1D som jag älskar så mycket. 6: Jag såg Danny Saucedo och många fler med Sara på Rixfm-Festivalen! 7: En liten fin regnbåge. 8: Jag när vi var i stranden med skolan( inte hela asså sexorna dt var nästsistadagen innan skolavslutningen) 9: En liten fin blomma, hihi! 10: Min lilla Rania och jag! Japp det var lite av mitt år! Hoppas det här året blir ännu bättre, jag har en känsla av det :D Ses :) xxx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?