........
DATUM: 2013-01-21 | TID: 20:42:33 | KATEGORI:

Okeey, så ingen av oss har bloggat på några dagar, so im goin to kick'it of :P I söndags var jag Lisa och Tamara på en liten shopping nere i stan. Jag köpte lite saker, inte så mycket, bara saker jag tyckte vad akut :P Sitter här nu med ett par stövlar på fötterna som inte åker av, trevligt vaa (: Har ju inte gjort så mycket annat i helg, vart nere i stan båda dagarna and thats it. Har inte så mycket att berätta, veckan har precis startat och så. Jag lägger upp bilder imorgon eftersom det blir bättre ljus akaaay (: Im ouuuuuuuuuuuuuuuuuuut xxxxxx //Sara (:xx
PS. Märkte precis att Lisa precis la upp ett inlägg, men orkar inte ändra i inlägget :Pxx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?