Earphones in. Volume up. Ignore the world.
DATUM: 2013-01-14 | TID: 19:30:41 | KATEGORI: Diary

JAG KAN SE DOM HÄR JÄKLA SÖTA VARELSERNA. MEN DET FINNS ALLTID NÅGOT SOM HINDRAR MIG.

Det är så jävligt bittert när folk man känner har biljetter till Teen Top's Europa-tour. TEEN TOP. EN UTAV MINA FAVORIT BAND. JAG ÄR EN ANGEL (Teen Top's fandom). ANGEL. Och jag har inga biljetter till deras konsert. I Tyskland, Spanien, England och Frankrike. Dom har fem konserter. FEM. Två i Tyskland. TYSKLAND. Ni kunde bara inte komma lite mer norr upp, här till lilla gurklandet, ge oss en liiiiiten konsert. Ni skulle säkert få fans från Danmark, Finland och Norge också. Asso slicka. JAg vill så jävla se dom. Men det går inte. Det är på en skoldag, inte på ett lov, så jag hinner inte. Även om konserten är på en fredag såg går det inte. Pappa är jävligt stenhård med plugget. Plus, så har jag inga cash till resan och konsert-biljetten. Och vad får man mer reda på!?! DOM VAR SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR NÄRA PÅ ATT KOMMA TILL LILLA GURKLANDET. Jävligt bittert. 
 
Hejsan, tittar på tv. Och tänker för fullt på Teen Top. En jävla dag ska jag resa till Korea och stalkar dom... Haha, men näää... En dag ska jag skaffa Backstage tickets till en kpop-konsert. Jag ska kidnappa dom. Jag bryr mig inte. xD (Låter såååå peddo right now.. )MEN ÅÅÅH.. Får fan hoppas på att ett kpop-band kommer till Sverige. Spelar ingen roll vilken, lyssnar på alla. :P Men självklart hoppas jag på ett utav mina favorit-band. 
 
Min dag har sett så normal ut. Trött på skolan. Har ingen motivation kvar. Är så jävla less på livet och skolan. Eller kanske det beror på den dåliga sömnen jag fick i natt. Vaknade varannan timme. VARANNAN. Gissa om jag dog i slutet av skoldagen?? Iallafall... Ska göra klart film-analysen på svenskan, göra lite matte och läsa om flodkulturen. OCh tröst-äta med lite glass! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?