Dag 07 – Min bästa vän
DATUM: 2013-01-11 | TID: 17:28:50 | KATEGORI: More about us

Vänster övre bild = Sadia som jag vet inte vad hon gör... :P 
Höger övre bild = Fina lilla Mariam.
Vänster neder bild = Sara och Rania vid pop-expressen som vi åkte hela tiden vi var i grönan.
Höger nedre bild = Tamara på en lektion. Haha, hon kommer att döda mig efter hon ser det här inlägget... 


Åhh.. Vad kan jag säga om dom här människorna?? Dom är underbara, så töntiga, så fina, så dumma, så jävla sköna helt enkelt. Okej, det dära var lite cheesy, men i det här inlägget kommer jag att vara cheesy bara så att ni vet. Asså dom här fem människorna... Är helt oslagbara. Ingen kan ersätta dom här människorna. Fast jag bara har varit vän med de (förutom Tamara) i bara 2 år känns det som vi har känt varandra hela vårt liv. Jag älskar dom här tjejerna oändigligt mycket. Vi har skapat så många oförglömliga minnen tillsammans och vi kommer att skapa ännu mer. // Lisa 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?