Dag 01 – Om mig
DATUM: 2013-01-04 | TID: 20:33:00 | KATEGORI: More about us

Bild i repris, har lixom inga bättre bilder... :P

Vem är jag? Jag är en tjej på 13 år som drömmer en massa, bland annat att träffa en kpop-grupp. Bor i Stockholm med min stora familj på 6 pers. Har alltid bott i Stockholm. Har 3 syskon som är äldre än mig, 24, 18 och 16 är de. Är det enda barnet som går i grundskolan. Alla vi fyra fyller år i ordning också. Min äldsta bror fyller först, sen min syster sen min yngsta bror som är äldre än mig. Jag fyller år sist av alla oss. Har ingen aning varför det blev så. Antagligen för att mamma ville det.. xD Pappa har höga krav på oss alla... :P Född i Sverige, rötter i Kina. Älskar min familj. 
 
Är en ganska konstig tjej. Blyg runt nya människor, galen runt mina fina tjejer! Är en riktig plugghäst. Pluggar nästan varje dag. Älskar att shoppa. Hatar folk som går runt och tror att dom är något. Spräck er! Kpop har jag lyssnat på sen 2007 - 2008. Favoritgrupperna = SISTAR, SECRET, 100%, Block B, SNSD, EXO, SHINee, B.A.P, NU'EST och en massa andra. Det går bara inte att välja en grupp helt enkelt. Älskar att läsa fanfics. Det var det mesta tror jag... // Lisa
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?