Cute is so two thousand late. be a badass and kick those man who keep hurting us, woman.
DATUM: 2013-01-18 | TID: 21:00:28 | KATEGORI: Diary

 
EXO-K - Into your world (Teaser 22)

Omg. Kommer ihåg den här teasern. Denna är en av mina favorit teasers av EXO. De har ju släppt 24 teasers innan deras debut. Gissa om jag fick damo på SM?? Jag har massa andra favoriter, ni får se dom en annan vacker dag. MEn älskar denna teaser så jävligt mycket. Så fina dancemoves av Sehun och Lay. 
 
Sitter här och smaskar på godis som jag köpte tidigare idag. Gick runt med mina fina flikkor efter skolan idag. Vi var helt döda. DÖDA. Men fick hem tofflor som jag behövde iallafall.. Bar runt på våra väskor. I dom finns det 1 dator och böcker. Jag typ dog. Sara, Sadia och Mariam gick hem, Tamara skulle till tuben och jag lämnade av henne där. Bussen stod där och jag fick springa med min stora väska. Hann iallafall med den. Kom hem, satt framför datan och min kusin kom. Vi åkte lite överallt för att leta efter present till mig.. ^_^ Men jaa... Det har i princip varit min dag. Nu ska jag sitta och stirra på serie och filmer! Ses! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?