Beyonce Beroende
DATUM: 2013-01-26 | TID: 23:18:15 | KATEGORI:

Hallooo (: Faan vad länge sedan jag skrev något känns det som :P Kanske för att jag har ett så jäkla ointressant liv... Men aja, har inte hänt så mycket i veckan. Ska gå ut med Lisa imorgon och så ska vi få lite besök oxåå, and thats pretty much it. Skulle lägga upp allt jag köpte förra veckan, antigen kommer de lite senare idag ( på natten :P ) eller imorgon. Snart ska jag ta mig upp göra lite Work Outs sen ska jag in i duschen, FUNNY. Har varit väldigt beroende av Beyonce de senaste dagarna, tittade på hennes "I Am.... " World Tour DVD och började gråta !! Hon är så jävligt grym och alla de där människorna som var där och grät och var så glada gjorde mig så jäkligt glad själv. Kändes som om jag varit där!! Nej men Beyonce, om man hatar henne då tycker jag man att man ska söka upp en läkare..#sorrynotsorry (nohate). Har verkligen fastnat för låten "Diva". Slut på ord nu, så här har ni videon ifall ni vill se filmen och ha ett fortsatt gött liv, God bless you all (:x 
//SaraXx
ps. sorry for any typos.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?