19.15
DATUM: 2013-01-29 | TID: 19:15:12 | KATEGORI: Diary

Rosa hår = Jia från Miss A, Svarta pottfrisyren = Taemin från SHINee, Inbakade flätor = Zico från Block B, Blond hästsvans = CL från 2NE1, kort blont hår = G-Dragon från Big Bang, blått, långt hår = Jieun från Secret, Rött hår = HyunSeung från BEAST och grått hår = T.O.P från Big Bang

HAHAHA. Kan alla namnen på kpop-idolerna men inte på Naruto karaktärerna. Okej, kan två. Naruto och Sakura. xD
 
Hej! Jag är trött. Jag vet inte varför men jag är trött. Kanske beror på att jag är förskyld? Men aja.. Har pluggat (YAAY) och handlat mat. Pluggade på SO. F*ck SO! Hatar SO... Har iallafall sammanfattat Mesopotamien och Egypten. Det är Indien och Kina kvar och dom ska jag göra imorn. Ska läsa lite // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?