04.27
DATUM: 2013-01-08 | TID: 04:27:42 | KATEGORI: Diary

Gissa vem som är vaken nu?? Jag kan inte sova.. :( Vaknade vid tre, tittade hur mycket klockan var osv.. Skulle sova därefter men kunde inte.. Buhuu... Har spelat Quizkamp, läst nyheter och fanfics. Nu ligger jag i min säng och rullar runt. Och gäspar. Och så kurrar min mage... Dude, not good... Skola idag. Har fått 4 timmars sömn, kanske mindre och som pricken över i:et har jag ont i magen. Plus så är det sjuuuuuukt varmt i mitt rum så att jag inte kan sova... Vet ni?? Jag kan bara sova om det är kallt i mitt rum. Somnade i bilen i lördags när min mamma skulle handla och det var askallt i bilen. Somnade och vaknade när min mamma öppnade bildörren. HAHAH, min pappa som satt i bilen märkte inte ens att jag sov. Men aja, slutar tre idag.. Matte första lektionen.. Buhuu, vi ska börja med algebra.. Anyways, börjar att bli sömnig nu (YEEES) så jag ska sova nu! God natt! ❤ // Lisa

P.S Om Sara inte bloggar imor betyder det att hon antingen dött eller kollar på One Directions nya musikvideo. Om&om&om igen. Don't be suprised ift Sara doesn't blog tomorrow. Plus, bilden stämner in så sjukt mycket på mig. Lämna mig, jag är en tonåring, jagr stökig och jag lägger mig sent om kvällarna. Och så spenderar jag min fritid på att fangirla. :P





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?