-
DATUM: 2013-01-12 | TID: 23:43:36 | KATEGORI: Diary

Jag svääär, mitt rum ligger ovanför köket. 

HIIIIIII GUISE! DÖDAAAAAAAA MIIIIIIIIGGGGG, JAG ÄÄÄÄÄÄÄR SÅÅÅÅÅÅ UTRÅÅÅÅKAD RITE NOOOOOOW. Anywaays, hej. Ska berätta lite om min dag. Vaknade vid tolv, åt lunch, satte på mig kläder och åkte till stan för att titta på mina syskon som ville åka skridskor. Så stod utanföör isbanan och typ frös ihjäl. Efter de åkte klart, gick vi runt lite. Jag frööööös ihjäääääl... Mina kinder, mina fingrar och mina ben dog. Så jag gick till pressbyrån och köpte en stor choklad. Det hjälpte inte så jättemycket för att vara ärlig. Men det var gött. Iallafall... När jag kom hem bytte jag om och började baka. WOOHOO! Brownie och Chocolate Chip Cookies blev det. Åt middag och hjälpte min syster med att dekorera en tårta. Glömde ta kort på den, den blev iallafall jättefin. Så nu sitter jag här och facepalmar mig själv. Kan inte fatta att en utav min systers kompisar frågade om jag gillade "Gangnam Style". O....M....G.... JAg lyssnade på den när den precis släpptes. NÄR DEN PRECIS SLÄPPTES. Men aja, nu sitter jag här och gör inget. Är trött men känner inte för att sova, så ska hitta på något. // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?