Whatever side you're on, always keep in mind that the right perspective makes a big difference!
DATUM: 2013-02-10 | TID: 14:21:26 | KATEGORI: Diary

 
When it Counts

Igår natt satt jag uppe och kolla på en massa serie ifrån Wong Fu productions. Och woow.. I totally love them. Dom är så jävla grymma. Och ni måste kolla på den som jag länka här uppe! ↑ Den handlar om kärlek och dans. Tammy (Spelas av Yuri Tag som är en utav medlemmarna i Kaba Modern) är huvudpersonen. Hon har känslor för en kille som heter Matt (Spelas av Phil, som är en av grundarna till Wong Fu Productions) men Matt har känslor för en annan tjej som dissa honom. Konflikter uppstår och Tammy vet inte vad hon ska göra. 
 
Vaknade typ vid ett och hade typ en aslång sovmorgon, vilket jag behövde! Nu ska jag plugga så vi ses senare! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?