What doesnt kill you makes you stronger...
DATUM: 2013-02-03 | TID: 12:27:00 | KATEGORI:

YOHIOOOOOOOOO !!!!!! DET ÄR TYP DET ÄNDA SOM GÅR RUNT I MITT HUVUD JUST NU !!!!! FAAAAN VAD SÖT HAN ÄR !!!!!!! JAG MÅSTE FÅ TRÄFFA HONOM NÄR HAN KOMMER TILL STOCKHOLM !!!!! Om ni tittade på Melodifestivalen eller är beroende av Visual Kei/Rock då vet ni säkert vem jag pratar om! Meen Guud, han är bara för söt, hatar att han har så många haters, jag fattar inte varför folk måste bry sig, på ett negativt sätt, om honom, om han tycker om att ha på sig tjejkläder, smink, en massa glitter och rosa, då blir ju världen inte lika tråkig!! Tänk om alla gick runt i helt normala kläder dag in och dag ut, hur faaan skulle världen vara då?! Yohio vågar vara sig själv och jag tycker att man ska lära sig av honom istället för att "trycka ner " honom.. Som tur så trycks han ju inte ner och fortsätter vara sig själv vilket är väldigt vågat av en 17-årig ursöt kille!! Så alla ni haters kan väll bara passa på att slänga er i väggen om ni inte hade tänkt vakta käften (: 
I alla fall, som Tamara sa i det senaste inlägget.. SÅ FICK VI BILJETTER TILL BELIEVE TOUR!!! JAG KOMMER FÅ SE KILLEN JAG ÄLSKAT I HELA 5 ÅR FÖR FÖRSTA GÅNGEN ALLDELES LIVE !!!!!!!!!! VI TYP FLIPPADE UR TOTALT !!!! I love my life right now.. Nu ska jag bara fixa några biljetter till TMH Tour :P // Sara 
 
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Anonym

hur kan du gilla justin i 6 år ingen visste att han fanns år 2007 eller 2008 åtta....? just saying :/

Svar: Det ska vara 5 år sorry, ska ändra. Men han upptäcktes år 2008, då några egentligen visste vem han var och jag började gilla honom i början av 2009 eftersom min kusin brukade titta på hans videos innan han släppte One Time.
alittlethiing.blogg.se

DATUM: 2013-02-09 | TID: 11:00:23



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?