Top 5 songs of the week
DATUM: 2013-02-24 | TID: 19:09:00 | KATEGORI: Top 5 songs

Helloooo! Tänkte börja med en liten ny sak här på bloggen. Top 5 låtar för veckan. Dom andra tjejerna får jättegärna också göra detta. Tänkte börja med det eftersom jag lyssnar asmycket på musik varenda dag, så tänkte dela med mig. Det kan vara i princip vilka låtar som helst. 
 
Listan baseras på vilka låtar jag lyssnar på mest under veckan. Listan kommer upp på söndagarna. Så hääär kommer första listan! 
 
1. Teen Top - I wanna love
 

Nu kommer jag att låta så himla mysko men aja.. Denna låt har drogats varenda dag nästan. Kan inte få nog av den. Teen Top kommer att göra comeback denna vecka, så håll utkik!  "I wanna love" är typ deras... Pre-released song..? Heter det såå? xD Men aja, Ge denna låt en chans flickor och pojkar! Vare sig ni inte lyssnar på kpop eller inte!

  
2. NU'EST - Hello
 

Älskar denna låt. Jag förväntade mig inte en sån här låt av NU'EST. Verkligen inte. Men älskar denna låt ändå, så det spelar ingen roll! Älskar Minhyuns part vid 2.30! 

3. Sistar19 - Gone not around any longer
 

På tredje plats kommer min fina tjejer. De kom tillbaka för några veckor sedan och har redan vunnit priser för denna låt och gjort två all-kill på Korea's music charts! Två all-kills på music-charten i Korea är väldigt ovanligt. Denna låt kanske inte faller i allas smak, men ååh.. De är så himla grymma. 

4. Little Mix - Wings
 

Och på fjärde plats har vi Little Mix. Dom här fina flickorna vann X-Factor i Storbritannien. Ändå är dom inte lika stora som One Direction. These girls are amazing! Deras röster = WOOW. Så jävla vackra också! Denna låt plus "Change your life" så jävla grymma och betydelsefulla. GE DOM HÄR TJEJERNA EN CHANS NU FÖRFAN! 

5. Speed - Pain the love of heart
 

SÅÅÅÅÅ UNDERRATED! Goosh... Speed är en del av kill och tjej gruppen "Co-ed school". "Co-ed School" gjorde debut 2010 och har inte blivit så stora. Istället har gruppen splittrats tror jag. De två grupperna blev iallafall "Speed" och "5dolls". Co-ed School har bytt medlemmar ganska mycket. Dels för att vissa vill testa på andra saker och dels för att de bara har slutat. Jag tror dock att Co-ed School inte kommer att göra comeback. Speed är så underrated så jaa... Älskar denna låt av dom. 

Första listan är uppe soo enjooooy! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?