SPORTLOV!
DATUM: 2013-02-22 | TID: 15:08:31 | KATEGORI: Diary

Jaaa, äntligen lov asså jag har tröttnat på skolan så jävla mycket ufff prov efter prov efter prov, jag orkar inte och ida hade vi spanska prov, ja vet inte hur det gick hehe men jag är glad att den är över. Direkt efter lovet har vi prov -.- Ja vet jag har vart död hela denna vecka men asså jag var död okej hehe.. Imorn öppnar 1D world asså det är en 1D butik ippp vi ska dit imorn Sara, Mariam och jag. Vi ska inte köpa något för vi ska köpa under veckan vi vill bara se när den öppnar, det kommer vara fuuullt. Den här veckan har vart vanlig, hihi vi gjorde så att vår svenska lärare bara gick ut ur klassrummet helt arg hehe. Förra helgen gick jag också och såg Beautiful Creatures den var bra men jag ville att det skulle vara mer hihi. Finns inget mer och berätta, jag kommer göra en hiss och diss inlägg senare hehe och wanties, okee hejdå// Tamara
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?