Smile. It's good for you.
DATUM: 2013-02-15 | TID: 19:02:39 | KATEGORI: Diary

 
Teen Top - I wanna love

ASSO AAAH! JAG ÄLSKAR TEEN TOP! ÄLSKAR ALLA DERAS LÅTAR. HAR VARIT EN ANGEL SEN SUPALUV! (Angel är Teen Top's fandom namn) Denna låt är sjukt grym iallafall.. Och jag tror att musikvideon spelades in i Kina. 
 
Helloooooooo. Kom typ nyss hem... Idag blev det ingen bubble tea.. Buhuu.. Men jaa.. Har varit ute hela dagen, fast att jag inte borde det.. Har plugg att göra... MEN SO WHAT?! Att gå ut på fredagar är standard för mig.. Hehe... Nu ska jag slappa och lite senare fira min lite tidigare födelsedag med smörgåstårta. Imorn blir det också firande.. Hihohiho... Fyller år nästan vecka på en vardag så min mamma är inte hemma så vi firar den i helg ist.. JAg längtar inte till min födelsedag.. Vill inte bli äldreeeeeeeeee... // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?