Sent inlägg
DATUM: 2013-02-18 | TID: 00:31:43 | KATEGORI:

Halloooo (: Jag är pigg som en uggla just nu, jag råkade somna runt klockan 17 och vaknade ungefär 20/21 så jag kan inte sova ): Faan vad jag ångrar att jag somnade då, egentligen så trodde jag att klockan var typ 19 då jag somnade men nänä. Därför är jag här nu och vill säga hej så HEEEEEEEJ (: Jag hade tänkt gå och duscha nu då istället för på morgonen men jag orkar verkligen inte och jag blir alldeles svimmfärdig av att stå och duscha för länge när jag är trött så jag tror inte att det passar och speciellt när alla just nu sover och ingen skulle kunna hjälpa mig ifall jag svimmade :P Im not taking that risk sorreeeh (: Nu sitter jag i alla fall och tittar på några vloggs från både Zoe och Louise aka zoella280390 och SprinkleOfGlitter. Naaaaah jag är så trött !! Ska försöka sova nu, så att jag kan vakna imorgon, för imorgon så ska jag börja med att träna igeen Wohooo jag längtar.. naah, inte speciellt. Jag är lat men vill man vara fin får man lida piiiiin :P Akaay, förresten, vet inte vad som har hänt med Tamara här men hon kommer nog snart tillbaka (: Haha, ni skulle sett mig för någon timme sedan, alla är och sover så jag gick ut i hallen och började dansa the Single Ladies dance för mig själv i mörkret, jag såg ut som ett freak. Godnatt ifall du inte somnat och god tidig morgon till alla er som snart vaknar eller något sånt, vad är det jag babblar om? byeeaa // Sara 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?