Say it ain't so, I will not go, turn the light off, carry me home
DATUM: 2013-02-16 | TID: 23:58:00 | KATEGORI: Diary

 
Blink 182 - All the small things

ÅÅÅH! ÄLSKAR POP-ROCK. Lyssnade ganska mycket på det innan jag lyssnade på kpop. HAHA, de visade mycket rock på MTV förut.. 
 
MIN NACKE GÖR ONT!! Hallooo! Tittade på Mello idag.. Och shit vad kassa alla var.. Förutom "State of drama". Älskar deras låt och är så jävla glad att de kom till final. Just nu har jag sjukt ont i magen. Ska inte ta och sova än. Ska titta på Running Man nu, om jag inte gör ett inlägg senare så säger jag god natt! // Lisa

♥ SKRIVET AV Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack (:x
alittlethiing.blogg.se

DATUM: 2013-02-17 | TID: 12:13:31
BLOGG/HEMSIDA: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?