Red Nose Day
DATUM: 2013-02-17 | TID: 15:47:00 | KATEGORI:

Hayaaa !! Jag vill börja inlägget med att be er alla att donera pengar till Red Nose Day igenom att antingen gå in på deras sida rednoseday.com eller köpa One Directions nya One Way or Another från ITunes, tänk på att ALLA pengar går till välgörenhet! Jag har personligen donerat nästan 500 kr igår , inte så jättemycket, men om fler personer donerar pengar kan vi tillsammans förändra flera barns liv och rädda de från döden! Jag litar starkt på Red Nose Day, det räcker med att ni donerar typ 50 kr och ni kan rädda ett litet barn från att dö. Jag förstår att många kommer ignorera dehära, men jag skriver dehär ändå och hoppas på det bästa! Igår efter att ha sett hur svårt alla barn hade det i Ghana så startade jag och flera andra tusen Directioners försöka få människor att donera pengar på Omegle, sen fick vi reda på att det var olagligt och att man kunde sättas i fängelse..haaaa (: Men jag fick i alla fall tre personer att göra det (de skickade bild på när de gjort det) och allt jag har att säga om de och alla andra som donerat pengar, GOD BLESS YOU ALL !!!! 
 

 Igår så träffade jag Lisa i centrum och jag köpte Maybellines senaste mascara Rocket Volume, den är AWESOME !!!! Om ni vill köpa en mascara så satsa på den !! I lördags var jag också ute och köpte flera nagelllack och ett rosa läppstift, funderar på att gå tillbaka och köpa fler läppstift i andra färger... :P Mer har jag egentligen inte gjort.. eller joo, jag köpte en annan liten sak igår med Lisa meeeen tyvär så kan jag inte berätta för er vad det var because jag är typ 100% säker på att jag kommer få minst fem dåliga kommentarer och jag orkar verkligen inte med sådana töntiga kommentarer (:  Mer finns inte att berätta, jag ska försöka lägga upp lite bilder men nu ska jag berätta varför jag aldrig lägger upp bilder på saker jag köpt.. HAR SÅ DÅLIGT LJUS !! Det är alltid dåligt ljus, jag har inte köpt en system kamera än och jag vet inte hur man använder typ photoshop sidor, jag hittade en meen man måste prenumerara och vill inte betala för sånt :P Är det någon som känner igen någon photoshop sida som är enkel att hantera, kan användas online och gratis förutom gimp? Pleasee tell mee !!!! I promise så fort det blir bättre ljus eller någon vill dela med sig av någon photoshop sida så kan jag lova att det blir mer bilder för min del! Ta hand om er xxx //Sara
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?