People change. Memories don't.
DATUM: 2013-02-16 | TID: 02:15:16 | KATEGORI: Diary

 
Nu'est - Hello

Väldigt överraskad av denna comeback... Är det bara jag som är van vid deras "tuffa" sida?? Typ "Power" och "Face"! "Face" och "Power" handlade typ om att stå upp för sig själv.. Helt plötsligt börjar de sjunga om kärlek?? Haha.. Aja.. Älskar dansen iallafall! Och musiken iförsig... 
 
God kväll/god natt eller vad man nu säger vid denna tid... :P Sitter fortfarande uppe. Tittade nyss klart på G.I Joe: The rise of the cobras och Supernatural. Hehe.. Båda kom på tv och jag multitaskade! Hehe, försökte titta på båda... Dock har jag sett båda.. Tittade också på Jackie Chan's nya film och Vampire Diaries. HAHAHA, orkade inte kolla klart på Jackie Chan's film, plus så fattade jag inget. Dels för att de prata på ryska, franska, thai, engelska, japanska och kinesiska. Kollade på Vampire Diaries senaste avsnitt.. DUUUDE. I was crying!!! Det är inte normalt att jag gråter åt serier. Vamprie Diaries och Boys over flowers är de enda som jag har gråtit till.. T___T Har typ inget att kolla på just nu.. Allt tråkigt kommer på tv så jag ska sätta på en film eller titta på Oh! My school. Men vi ses imorn gummor och gubbar! Natti! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?