Im a fangirl y'all
DATUM: 2013-02-22 | TID: 22:31:00 | KATEGORI:

Halloo (: Asså jag skrev ett mellanlångt inlägg idag på morgonen, men det visade sig att det aldrig kom upp ): Men aja finns inte så mycket att göra åt (: Nu sitter jag i alla fall här, kollar runt lite på Nelly.se, de har ju världens rea på assnygga kläder, vill ha allt!! Är det förresten någon som ska till 1DWorld? Själv är det inte å säkert att jag går just imorgon, men jag kanske ska gå på söndag.. Någon dag ska jag i alla fall gå! Jag har ju inte så mycket att berätta egentligen. Nu är det sportlov, så för hoppningsvis ska vi försöka ändra lite saker här och förbattra uppdateringen, lite mer bilder osv. Förresten... ÄR DET NÅGON SOM SÄLJER 3 BILJETTER TILL ONE DIRECTION DEN 8 MAJ ?!!! Lämna en kommentar ifall att! Aja, inlägget tar slut här, är trött och mår illa så godnatt, sovgott och ta hand om er //Sara (:xxx 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?