Let the haters hate. That is what they are good on.
DATUM: 2013-02-06 | TID: 20:01:04 | KATEGORI: Diary

 
SISTAR19 - Gone not around any longer

ÄLSKAR LÅTEN! ÄLSKAR HYORINS HÖGA TON VID 3.05. ÄLSKAR DANCE-PARTEN VID 2.38. JAG ÄLSKAR SISTAR.
 
HEEEEEEJ! OMG! En veckas bloggpaus!? Hehe.. Jag har varit borta i en vecka för att jag bara ville släppa allt. Och yeees, jag lämnade er utan förvarning! Sorry for thaat! Men jag var bara tvungen att ta en paus. Men nu är jag tillbaka och blogglusten är tillbaks! :D Och mobilen är hel igen. Hehe... Har fixat den så yeeep...
 
Idag hade vi matte-prov. WOOHOO! Det var enkelt.. Fattade allt för en gångs skull.. Hehe.. Men hoppas på ett bra resultat iallafall. Asso min klass är bokstavligt talat CP. CP. CP. De kan inte stänga deras jävla munnar på provtid. Jaaa, det påverkar mig. Jag kan inte koncentra mig så jag skriker åt dom att hålla tyst. Dom bli tysta i tio sekunder sen så skriker dom igen och jag säger åt dom att vara tysta. Iallafall... Vet att jag kommer att få fel på en grej... Jag bajsar snett på mönster inom matte-världen. Håller på att gilla problemlösning nu... ^_^ Ska ta och plugga lite SO innan min pappa halshugger mig så yeeeep... // Lisa
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?