JUSTIN BIEBER HERE WE COME!!
DATUM: 2013-02-02 | TID: 09:10:00 | KATEGORI:

VI FICK FREAKIN BILJETTER!!! Asså all kyla var värt det! Jag trodde inte vi skulle få de platser vi ville ha, jo först ville vi ha golden circel men den var slut så fort vi kom till biljett kassan så vi fick STÅPLATS PARKETT asså det är inga bestämmde platser, det är först till kvarn så vi ska slingra oss igenom alla för att komma fram till scenen hehe! Nu ska vi bara vänta på att de kommer sälja nya 1D biljetter till TMH! Nu är det exakt 81 dagar till konserten.
 
Jag har haft skola som vanligt nästa vecka är det prov sen veckan efter det o veckan efter det -.- ORKAR INTE!! Vill ha sommar!! Ingen skola -.-' Igår då som sagt skulle vi köpa biljetter vi kom till skolan typ 12 asså vi fick av våra mentorer att gå och köpa justin biljetter feett sköna hihi. Jag var inte ens hungrig igår, jag drack bara varm chocklad och sen i skolan åt jag lite pytipanna (stavning) sen efter skolan gick ja Lisa och Mariam och åt subway mums hihi vi gick lite runt och så centrum sen gick ja hem åt mat spela lite grann, det var allt! Senare jag lovar jag ska skriva någonting om fahion, Byee! //Tamara
 
Ps: Grattis i efterskott Harry!! xx 
Tänk att han ska smita ut från ditt hus eftersom dina föräldrar kommer! xx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?