I hate to study, but in the end.. It's gonna be worth it...
DATUM: 2013-02-12 | TID: 19:59:03 | KATEGORI: Diary


Jag håller bokstavligt talat på att skriva sönder mina fingrar.. Asso har skrivit så mycket så att mina ögon håller på att ploppa ut. Okej, ska förklar läget just nu. Jag har prov imorn. Man får ha ett papper, båda sidorna skrivna imorn till provet. Och vet ni vad? Jag har ingen lust att plugga till provet så jag ska sammanfatta cirka 10-15 sidor på en sida.. Gissa om jag dör..? Och har dessutom två prov nästa vecka. (!!!) VAD ÄR DET MED MIN SKOLA!? #killmelikenow Jag har två sidor kvar så jag ska ta och skriva dom innan jag blir frustrerad.. Nu vet ni varför jag inte bloggar så speciellt mycket just nu.. Jag har fullt upp med att laga mat, diska och tvätta kläder. Och att plugga.. Kommer förmodligen tillbaks redan imorn eller på torsdag. // #desperattjejsomvillhahögabetyg a.k.a Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?