Helloo
DATUM: 2013-02-25 | TID: 12:39:27 | KATEGORI:

Vakna lite galet idag... Meeeen, alla ignorerar miig ): Kanske för att de sover men ändååå :P Igår så träffades jag och Lisa, gick runt lite, tog en liten "fika" gick runt lite mer och drog våra bakdelar hemått. Igår började också "the red week" för mig vilket inte är så värst trevligt eftersom jag får så jäkla ont i magen och kramp i benet, så det var mer att Lisa kolla kläder och jag satte mig bokstavligen vart vi en kom, men det ordnade sig när man fick i sig en stor kopp varm choklad - #FactAboutMe Dricker inte te eller kaffe HATEIT! - så kunde jag i alla fall stå upp slutet av dagen (: Nu sitter jag i alla fall här, vaknade för något timme sedan, eller rättare sagt jag vaknade klockan 7 ungefär sedan somna jag om (: Sen får vi se vad som händer med resten av dagen, det var först planerat att vi skulle gå ut och träffa en vän idag och sedan åka skridskor, lite shopping etc men eftersom alla valde att ignorera mig och Lisa igår så blev inget av, men vi ska ses på onsdag och åka TIIIIILL *TRUMMVIRRVEL* 1DWOOOOOORLD *in the XFactorUkBackgroundVoice* YAAAAAAAAY !!! Längtaaar !!! Men Saodia berättade lite saker om det som inte heller lät så kul... ): Akaay, Byee shitjagsugertotaltpåattslutaettinläggsorry //Sara(:xx
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?