FML.
DATUM: 2013-02-21 | TID: 22:17:55 | KATEGORI: Diary

HAHAHAHA, THAT IS SO MEE! 

Poopopopopp. Heeeeeej. Här sitter lilla jag och pluggar fortfarande spanska. Delante - Framför, Detras - bakom, debajo - under, al lado - bredvid och encima - ovanpå. Lite av det som vi ska ha prov på imorn. Like kill me nooow. Och sen engelska dessutom.. ASSO... Jävla skola. Sug min tå. Aja, vill bara få det överstökat så jag slipper tänka på det. 
 
Asso det är lite läskigt att jag förstår lite koreanska. Riktigt läskigt. Okej, egentligen inte.. Kan typ förstå lite som "Jag älskar dig", "Jag vill vara med dig". HAAHHA, det är pga att alla låtar handlar just om kärlek. Men aja, ska ta och sova.. Ska upp tidigt imorn så vi sees babeees! Natti! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?