Rubriklös
DATUM: 2013-02-06 | TID: 18:00:00 | KATEGORI:

 
OH MY FREAKING GOOOD !!!! FOR GODS SAKE!! VAD ÄR DET JAG VAKNAR UPP TILL, EN JUSTIN SOM HÅNGLAR MED EN MANNEQUIN !!!! THATS FREAKING....!!!!!! Asså hälften av mina söta tjejer på min tidlinjen på twitter is horny as hell HAHAHA!!! Det finns Gif:s precis ÖVERALLT. 
Och en till sak..
SEREMDY FÖLJER MIG PÅ TWITTER !!!! KÄÄÄÄNSLAAAAAAAAAAAAN !!!!
Men i alla fall, idag så hade vi matteprov ( mer vill jag inte berätta, det känns skit). Verkar som om båda tjejerna har slutat skriva, så jag får visst hålla mig "vaken" om man ska säga så :P Har proppat i mig lite björnbär och nu ska jag snart börja med en SO-uppgift. Sen slutar jag dagen med lite träning och en dusch, thats pretty much it (: FÖRRESTEN! Jag vill tipsa om en ASBRA "beauty youtuber" som heter Farah Dhukai, det räcker med att ni söker på det som kommer hon fram. Den här tjejen kommer från indien och hon lägger upp olika naturella ansiktsmaskar, krämer etc. Och så gör hon också make up / hair tutoriols, kolla in henne hon är GRYM !!!! Byeeeeeeeeee //Sara
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?