Everybody will make at least one mistake in their life. Mistake is the way we learn about life.
DATUM: 2013-02-08 | TID: 23:25:31 | KATEGORI: Diary


SAY HELLO TO NIGHT-LISA! SHE'S HAS NOTHING TO DO RIGHT NOOOOOW. HEEEJ KVINNOR OCH POJKAR. Eftersom jag är så jäkla rastlös nu så ska jag köra lite fakta om mig. (OBS! LÅNGT INLÄGG!) LEGGO! 
 
  • Jag älskar att baka. Jag kan laga mat, men jag är lite mesig när det gäller kryddning. Baka är jag typ awesome på... ^_^
  • Jag har tröttnat på kinesisk mat. SÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÖTTNAT. Min killkompis frågade mig om jag gillade kinamat. Jag sa... eehh... Neej... Inte just nu... Han ba: VAA? Om jag var du skulle jag äta det varje dag. 
  • Can't live without music. 
  • Vänner och familj betyder världen för mig. 
  • Vill till London. Jag och Sara har faktist funderat på att åka semester till London i sommar... Eller Spanien.. Hihohiho.. Eller vi tjejer har bestämt att vi ska åka till London när vi blir äldre. 
  • Hatar att gå på hemspråk. Fattar inte ens varför jag går på hemspråk. Jag lär ju mig ändå inget.. 
  • VILL. TILL. LISEBERG. DENNA. SOMMAR. Jag har inte gått på Liseberg på snart två år.. Eller till och med tre år sen. Sist jag var där var 2010. Det var planerat att vi skulle åka till GBG i somras men det blev inte av.. Så jag vill åka i sommar även om jag ska skaffa guldkortet.... :P
  • Är så himla trött på Ben&Jerry. Jag har hela frysen fylld med Ben&Jerry.. 
  • BOOOYAAAH! Har tre A i betyg! Kemi, Biologi och Hemkunskap! 
  • Jag har ett 40-tal kläder i mitt skåp, men jag använder bara typ fem plagg...... Men det är för att jag bara har sommarkläder... Men ska ta och rensa ut lite och göra lite DIY. 
  • JAG VILL HA ETT PIANO. 
  • HAHAHA, det här kommer låta så lamee, men jag kan ett fåtal ord på koreanska... 
  • Jag vill studera utomlands efter universitet. USA, Kina, Japan eller Sydkorea helst... >_<"
  • JAG VILL HA BUBBLE TEA. 
  • Jag har assvårt att prata med nya människor. I just can't socialize. I just can't... 
  • Asso jag kommer aldrig fatta varför alla ska fråga mig varför jag har så tjockt och platt hår. Jag har astjockt och asplatt hår. Det är naturligt platt. Jag och min syster är så trötta på det... :P
  • I have no freaking idea what I want to be. Mina äldsta syskon är egenföretagare och min yngsta bror vill bli tandläkare...
  • Jag har jävligt lågt temprament. Det har jag ärvt från min pappa... Hehe.. 
  • Älskar att göra grimaser på bilder. 
  • Jag saknar mina gosedjur.. :(
GOOOOSH! Det var mycket fakta. Nu ska jag titta på film so vi ses imorn eller senare idag! Baiiii // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?