Do what you love and love what you do.
DATUM: 2013-02-20 | TID: 19:30:03 | KATEGORI: Diary

 
Yiruma - Maybe

ÅÅÅÅH. Måste lätt lära mig spela denna på piano. 
 
I feel dizzy.. NOT! Det är nämligen så att min storebror har vinterkräksjukan. Så flikkor, don't be suprised if I don't show up tomorrow. Men nää, nu sitter jag här efter har diskat.. Och WTF!?!? Jackie Chan ska producera en egen kpop-grupp...? WTF?!? Ska lätt följa den! 
 
Jag fryser om mina händer och fötter. FML. Hade svenska prov idag.. OCH FAAN! Faila på A-frågan, så det blir ett B för mig :P Men har spanska prov på fredag så ännu en gång... FML. Ska ta och plugga nu, inna jag faila på detta prov också...  // #tjejsominteorkarplugga a.k.a Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?