Dagens planerer & Wierd dröm
DATUM: 2013-02-27 | TID: 09:28:12 | KATEGORI:

Heej (: Jag ar typ världens största huvudvärk just nu, det gör så jävla ont!  Jag kan inte ens höra vad jag tänker.. Om man kan säga så... :P Aja, drömmde en, jag vet inte om den var rolig eller konstig men jag drömde i alla fall att Tamara messade mig och sa typ " Hej Sara, var ute med min kusin idag nere i stan och vi var på fika sen träffa jag lite människor" och så skickade hon en massa bilder på henne och Top Model tjejerna både dehär och förra årets detltagare, killarna i DotSe (aka One2five) och bilder på henne och One Direction killarna i papper eller kartong, ni vet de där 3D dockorna eller vad de nu ska kallas. Och jag typ vaknade nyss och började kolla min mobil och tänkte typ "vafan, hon kan inte ha träffat DotSe de är ju i Danmark..?" vakna typ helt förvirrad :P Problemet med hela drömmen var att det kändes så verklig. Men aja, idag så ska jag träffa Lisa och Tamara och vi ska dra till stan, först ska vi ju åka till 1DWorld så om det är någon där nu HUR SER DET UT ? ÄR DET FULLT? Teell meee (:x  Hade tänkt dra til frissan innan ifall jag får tid över.. Så därför säger jag byebye nu , och vi ska förmodligen blogga lite senare och försöka ta så många bilder som möjligt, och JA, jag säger det hela tiden, men nu vet ni ju varför jag inte tar kort. Vad ska ni göra idag? Ses senare, ta hand om er (:xx // Sara 
Så länge så kan ni bilda erat eget "Directioner namn" och är du inte Directioner så kan du ju fortfarande göra det bara för skojsskull (: Berätta gärna vad erat namn blev down belooow,  mitt blev Tomharishar... wierd... :Pxx 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?