Bubble tea, I found you!
DATUM: 2013-02-08 | TID: 19:35:52 | KATEGORI: Diary

Bubble tea från YOI! Omg, hittade stället idag. Smakade jordgubb och karamel. Finns en smak till, kokos! Ska ta och smaka den snart! (Sämsta bilderna)

AAHHH! Jag dööör.. Bubble tea är gott. Vill dock smaka dom i Asien! :P Åkte till stan efter skolan idag för att leta efter bubble tea. Jag tror att jag har smakat det i Kina förut men kommer bara inte ihåg... Karamel smakar som kaffe och jordgubb smakar som jordgubb. Hehe.. Sitter här just nu med en karamel-bubble tea. Och äter pringles. Har iallafall varit ute med Sara idag. Vi gick runt och letade efter YOI och till slut så hittade vi det. WOOHOO! Nu ska jag bara slappa och kolla på TVD och äta chips och godis. Hihohiho... // En desperat chey från Kina som letade efter bubble-tea och fick till slut den a.k.a Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?