Break
DATUM: 2013-02-12 | TID: 20:55:06 | KATEGORI:

Helloo (:
Idag var jag och besökte min läkare och deet gick väll bra.. tror jag?
Påvägen dit så messa jag med Lisa och förklarade för henne hur farligt det var att besöka min läkare vid min situation :P Och för en liten stund sedan berättade jag också mitt framtida liv för Lisa. Jag kan bara meddela om att en del av mitt liv kommer att gå åt helvette ): Ajaa, imorrn blir det proooov och jag ser INTE fram emot det, jag har inte pluggat in ett skit, faan vad det kommer gå dåligt för mig, jag har inte ens gjort några anteckiningar och klockan är snart 21 ): Anyways, jag måste verkligen gå och plugga, jag ville bara kika in och säga hej såå byeeee // Sara
Bjössar på en liten låt till er som inte har prov imorgon, du som har prov, sluta läsa detta inlägg omedelbart och gå och ta fram dina böcker eller papper eller vad det nu kan vara!!! xx
 
Gammal men bra. Childish Gambino- Break ( AOTL)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?