Any tags maybe?
DATUM: 2013-02-11 | TID: 21:08:00 | KATEGORI:

HEEELLOOOOO *marcus voice* !!
VaS Happenin? Lite länge sedan. Vill skylla på att jag har haft fullt upp, men det skulle betraktas som lögn eftersom jag egentligen bara har varit så jäkligt lat :P Nu sitter jag i alla fall här och försöker hålla mig vid liv, Anton tar kål på mig. Jag är inte en sånn som hoppar från kändis till kändis precis men Yohio såg jag för första gången på Mello och Anton har jag sett innan, så basically jag kan gilla de båda, men vissa andra tycker på något sätt att det är fel och jag vet vilka "dessa" är eftersom jag är VÄÄLDIGT duktig på att läsa av folk jag står nära. Asså shit, jag borde inte skriva dehär människor kommer att tro att jag är ett freak, men orkar inte ta bort det :P SORREEH. Ajaa, SO prov på onsdag och imorgon så ska jag besöka min läkare, #FactAboutMe jag är glutenintolerant så behöver besöka henne minst 2 gånger om året. Det dåliga med imorgon är att jag måste vakna så tidigt, jag och morgonar passar inte så bra ihop. Nu ska jag gå och titta på Top Model, juste, sen tänkte jag fråga er ifall det är något speciellt ni vill att vi/jag ska skriva om eller om ni vill att vi ska göra någon video tag eller något sånt? Comment down below!! Nu ska jag kila iväg, ha det så bra och ta hand om er (:xxxxxxxxx //Sara
Sorry for any typos, im not checking xx
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?