22.12
DATUM: 2013-02-25 | TID: 22:21:26 | KATEGORI:

Hejsan på er, sorry för dålig uppdatering min kusin kom hem till oss vi åt pizza o chillade och skarttade hehe, hon sov över igår och ska göra de ida oxå, vi ska kolla på nån skräck film elr nått! Imorn kommer jag vi va hemma, sen på onsdag ska ja, Lisa, Sara till stan, 1D world, ja gick dit med Mariam ju i lördags, fick stå jätte läänge, det var fett långt led, asså butiken var nja ville att den skulle vara större som i Australien och att priserna skulle vara lite lägre hehe, men jag tog iallfall ta kort med Zayn, Liam, Niall och Louis (pappafigurerinrealsizehehe) blev inget med Harry för typ alla tog typ kort med han haha, på onsdag istället, japp det ville jag bara säga, hoppas ni mår bra puss!// Tamara
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?