1DWorld
DATUM: 2013-02-27 | TID: 21:03:33 | KATEGORI:

HAYAAA !!!  Idag så var vi ju vid 1DWorld och gissa om jag typ höll på att dö... Om du gissade ja, så gissa du rätt. Så fort jag såg affären höll jag på att tappa andan! Och såklart så tog vi ju en massa bilder där :P Sorgligt nog så hade de inte Louis och Niall i de där 3D eller vad det nu heter dockorna :( De var antagligen slutsålda.. Men vi tog en massa kort med resten av killarna och lite annat (: Som tur så var det typ alldeles tomt idag, eller man kunde i alla fall röra på sig och andas utan att få någons hår i munnen :P Och så köpte jag en kaleneder !! Yaaay :P Berättade det för pappa och han typ höll på att svimma när jag berättade för honom att jag köpt en kalender för 100 spänn.. tur då att jag inte berätta att jag köpte en plastpåse med de på för 10 kr... Han dör förmodligen :P Här kommer en bild på mig och Tamara så länge, fler bilder kommer senare (: //Sara
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?