19/2 - 13 ~ 14 years old.
DATUM: 2013-02-19 | TID: 19:28:38 | KATEGORI: Diary


OMG! Dricker bubble tea just nu. Gick och köpte två bubble teas efter skolan. En caramel och en jordgubb. Måste testa kokos. Och det ska jag göra på sportlovet, då min syster och jag har planerat att gå ut och fota lite i stan. HIHOHIHO. 
 
HAPPY BIRTHDAAAAAY TO MEEE! WOOHOOOOOO! FICK EN PLATTÅNG I FÖDELSEDAGSPRESENT AV MIN SYSTER!! OMG OMG OMG!! I HAVE A FLATIRON NOOOOOW! Måste dock lära mig göra lockar med den... Och måste köpa "heat protections spray". Anywaaays.. Fick många gratulationer idag. Förvånat.. Gjorde största misstaget i mitt liv.. Okej, inte största men det var ett freakkin' misstag. Sa till min killkompis att jag fyllde år idag, och såklart ska han skrika ut det i hela klassrummet. Dom som jag satt med sa grattis och sa att de skulle sjunga "ja må hon leva" på spanska.. Wtf...? Och sen fick jag en massa gratulationer av mina andra kompisar när jag var vid mitt skåp. Det hände inget speciellt idag så jaa. Nu ska jag fan plugga svenska och spanska så vi sees! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?