02.11
DATUM: 2013-02-23 | TID: 02:11:56 | KATEGORI: Diary

ÅÅÅH, YooChunnie! Jag vill att TVXQ ska bli en igen.

Hello there! Är lixom astrött. Ändå sover jag inte.. Hihohiho... Somnade halv tolv igår natt och vaknade halv sju för att plugga med tre töntar. ♥ Vi satt i ett klassrum och snackade om allt fast vi skulle plugga.. BOOHOO. Såå jaa... Jag är skittrött och jag har inget planerat imorn! Slappdag med pyjamas om jag inte får ryck och vill ut.. xD Kan hända att jag ska ut, men vi får se. Ska iallafall titta på Jackie Chan's nya film. CZ12 heter den. Hehe.. Menn jaa... Ska berätta lite om dagen. 
 
Jag slutade tio över ett. Gick till centrum med tjejorna (Sara och Mariam denna gång). Sara skulle köpa socker men typ vi stannade ett litet tag i matbutiken för att snacka om allt.. HAHAHH, vi är så jävla random ibland. Men aja.. Skulle till stan efter att Sara hade köpt socker men nää... Sara och jag tog en liten tur i centrum. Sen så stack Sara hem och dåå åkte jag till stan för att köpa tapioca pearls så att jag kan göra bubble tea hemma, istället för att slösa min veckopeng på bubble tea.. -.- Iallafall.. Skulle till Rådmansgatan men jag missar stationen... HAHAHAHAH, känner mig så korkad ibland.. Var på Hötorget innan... Så jag satte mig ned och höll på att skratta åt SHINee när dom dansade till SISTAR19's Gone not around any longer. Och jag missade Rådmansgatan... HAHAH, känner mig så dum.. Klev av vid Odenplan och åkte till Rådmansgata ännu en gång.. HAHHA.. Efter det så träffade jag min syrra i centrum och vi gick runt lite innan vi stack hem. Såå jaa... Det har varit i princip hela min dag... Förutom skolan såklart. I skolan tvättade vi borden.. HAHAA, vi kladdar asmycket på borden, det är därför vi fick tvätta dom.. Sen blev det prov.. -.- och film. Nu ska jag fan sova innan jag gäspar sönder min mun. Vi ses imorn flickor och pojkar! Natti! ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?