I'm oooout!
DATUM: 2013-08-01 | TID: 13:47:55 | KATEGORI: Diary

EXO - Growl (Chinese vers.)

EXO - Growl (Korean vers.)

AHMAAAAYGOOOOD. EXOOOO DID A COMEBAAAAACK. OMGGGGG. It's so awesome. Älskar den.. Dock var inte EXO den enda gruppen som gjorde comeback. VIXX, 24K och M.I.B gjorde oxååå. Älskar deras låtar ocksååå, ska länka deras comeback snaaaart! 
 
Länge sen jag gjorde ett inlägg, vaa? Typ två dagar sen.. :P Vaknade ganska tidigt idag.. För mycket tankar så fort jag vaknade... :P Men näääe. Har en massa saker att göra idag, så jag kommer att vara sysselsatt.. Egentligen så vill jag till centrum, men har sååå ont i magen.. Buhu.. Typiskt mig... Plus är det sååå sjuuuukt kallt ute.. Fattar inte varföör? Sitter med en tjocktröja, inne i mitt rum.. Snacka om att jag håller på att bli förkyld.. Och det ser ut som att det kommer att regna.. Anywaaays.. Jag har en massa saker att göra, bl.a att packa, föra över filmer och musik och städa... Jag kanske får plats med ett Supernatural avsnitt.. Keke.. Men aja, ses senare! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?