Tjenis!
DATUM: 2013-04-28 | TID: 16:21:56 | KATEGORI:

Hallo, ja vet att ni tror att jag har dött men det har jag inte, har vart på konsär sen skolan och ja har bara inte haft lust hahaah, but i'm back! Ja som ni vet gick på Justin Biebers konsär asså OMG JA SÅG HNM HAN VAR BARA NÅGRA METER FRÅN MIG hihi. Jag kunde inte andas hahah alla knuffades plus var ja feeett kissnödig men det är en dag jag alltid kmr minnas! Jag har oxå fått en ny mobil yaay hehe! Min kusin sov över oxå vi bara garvade hela tiden och kolla på gossip girl asså kolla på det sista avsnittet börja gråta asså ja vill inte att den ska vara SLUT AHHH båda mina favoserier är slut :( Men pretty little liars kommer i juni yaay. Jag bloggar mer sen hejdå!

//Tamara (jag varje dag).




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?