PhenomiNiall Auburn.
DATUM: 2013-04-03 | TID: 11:03:00 | KATEGORI: Music

Heyaa (: Jag är ganska dålig med att uppdatera här... Men inte så mycket har hänt mig egentligen, och det finns fortfarande inget att berätta. Jag ville bara dela med mig av min absoluta favoritlåt on earth! Jag har lagt upp den här förut tror jag... Men den heter i alla fall "Perfect Two" och är skriven av en artist som heter Auburn!
Hon.är. phenominiall !!! Alla hennes låtar!! Hon är så jävla underbar, de flesta av hennes låtar har hon skrivit själv och de är bara så sjukt bra och så enkla att förstå! När jag säger att de är enkla att förstå menar jag inte bara känslosamt, utan själva språket också. Ahhh.. jag bara börjar tåra av att tänka på henne och hennes låtar :") 
Därför hade jag tänkt lägga upp tre av hennes låtar här som ett litet smakprov så kan ni ju gå in på youtube och kolla upp henne själva (: //Sara
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?