Lies in plain sight
DATUM: 2013-04-28 | TID: 17:24:10 | KATEGORI: Diary


Asso wow. Igår satt jag uppe till fyra på natten för att kolla på denna ↑ film. Den kom på TV3 så jag var typ tvungen att kolla på den efter jag såg "How I met your mother". Den var sjukt bra. Förväntade inte alls mig att den skulle bli så bra. Skulle typ sova vid halv tre men det slutade med att jag sov fyra. Den var hemsk men sjukt bra. 
 
Handling: 

Sofia och Eva är kusiner. De har varit fäst vid varandra sen de var små. Sofia är blind och Eva har hjälpt henne att guida igenom Sofias liv. En dag tar Eva självmord. Ingen vet varför. Hon lämnade inget brev. Sofia beslutar sig för att undersöka varför Eva tog sitt liv. Hon börjar med att ifrågesätta Eva's pojkvänner och familj. Hon får inget svar ifrån de så hon bestämmer sig att bryta sig in i Evas rum som har varit stängd sen hennes bortgång. Sofia vet exakt vart alla Eva saker är. Eftersom Sofia får inga svar ifrån Evas nära och kära, bestämmer hon sig för att finna svar hos Eva. Sofia vet att Eva att har skrivit dagbok och hon lyckas hitta den och ett kasettband. Till slut får hon reda på att deras barndom har inte varit så ljus som Sofia trott.
 
Inte världens bästa sammanfattning men efter ha skrivit på en engelska uppsats är det här det bästa har jag skriva just nu. Det är en sjukt hemsk film men otroligt bra tycker jag. Chad Micheal Murray är med i den, men han är direkt inte orsaken till att jag tittade på den.. :P 

HEEELA helgen har spenderats till att sitta inne och ruttna. Hehe.. Har gjort min engelska uppsats så yeey, dats done. Har kikat på serie oxå när jag har behövt att slappna av. Så yep.. Nu blir det lite mer plugg och mer serie. Vi ses senare! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?