Det gjorde min dag!
DATUM: 2013-04-06 | TID: 20:41:35 | KATEGORI:

Gissa vem ja såg ida asså ippp KENZA ZOUITEN (hon är en bloggerska om ni inte vet det). Asså omg ja såg henne i nacka forum! Jag gick fram till henne, vet feeeett pinsammt men ja ba go for it sen ja ba hej, älskar din blogg och ja undrar om en bild hahahaah sen min syster störde mig fett mycket för hon ville springa iväg så ja fick bära upp henne. Hennes mamma fick ta bilden asså hennes mamma är fett snäll o Kenza hon var så gullig i verkligheten o liten! Efter ja gick asså mina händer skakde hahha asså ja ba omg hela tiden hoppas ja ser henne igen här kommer bilden asså snälla kan ni igga mitt fejs ja ber er ja vet inte vad jag tänkte asså ser ut som nån skyltdocka ahhahaha!// Tamara
 

Asså tiitta inte på mig hahah, ja vet inte hur ja ska rotera ja har den åt rätt håll hahhah men men, hoppas ni har en fin kväll tack för alla fina kommentarer hihi :) xx 

♥ SKRIVET AV leavanny.blogg.se

SV: ja, jag har We Heart It :) Du hittar en ikon i min meny på bloggen, så kommer du till mitt konto direkt!

Svar: Ahh, Nicee! Tack (:
alittlethiing.blogg.se

DATUM: 2013-04-06 | TID: 20:53:16
BLOGG/HEMSIDA: http://leavanny.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?