Asian-inspired wanties!
DATUM: 2013-04-02 | TID: 23:21:00 | KATEGORI: Fashion

Tänkte köra lite wanties nu! Jag sa att det skulle bli lite intressantare inlägg efter påsken så nu blir det dee! Inte så intressant, men eftersom jag är den enda på bloggen som inte har visat vad jag typ gillar för klädstil tänkte jag göra det nu! Lite asian-inspired! Klicka på bilden för att komma till hemsidan där plaggen säljs! 
 
 
Urgullig spets-klänning!

GAH, så snygg over-sized stickad cardigan! Läätt en wantie!

En kort cardigan med luva! Skulle passa perfekt nu!

Det blev ett kort litet fashion inlägg eftersom internet inte vill sammarbeta med mig just nu. Nu ska jag ta och föna mitt hår så vi ses! // Lisa
 

♥ SKRIVET AV Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Fin klänning, har en liknande fast kortärmad

DATUM: 2013-04-07 | TID: 03:33:20
BLOGG/HEMSIDA: http://nehaexponerar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?