23.55
DATUM: 2013-04-30 | TID: 23:55:00 | KATEGORI: Diary

 
High School Musical 2 - Gotta go my own way

AHHAHA, jag är så weired. Woohoo, vilken nyhet va? Har suttit och nynnat på denna låt. Eller gått runt och nynnat på denna låt, rättare sagt. Sjukt skumt. 
 
AAH, finally. Kommit hem efter en dag med en massa spring. Kom hem typ nyss.. Okej, inte nyss.. Har typ hunnit och duscha. Anywaays... Min valborg har varit VÄLDIGT händelsefullt. Enligt mig dåå... Oväntat?? Ja. Var på två olika majbrasor. Första var helt okej och jag fick godisremmar och kanderade äpplen. GAAH, SÅÅÅ GOTT. Träffa massa sköna peepz däär, men det var tråkigt.. Så jag stack till en annan. Träffade en massa peepz där också men den var ännu tråkigare. Så jag och syskonen bestämde oss för att äta glass, så vi gjorde det. Och vid elva hämtade vi mami och min kusins mami ifrån jobbet och sen stack vi hem. Sjukt rolig dag var det iallafall... Nu ska jag kika på serier och film tills jag somnar, så yes yes.. Peace oout! Och god natt! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?