21.05
DATUM: 2013-04-03 | TID: 21:05:52 | KATEGORI: Diary


Guud... Snackade typ nyss med min kompis. Vi snackade lite om guldkortet och resor och sååå.. Anywaays... Mina päron var i Gbg för typ två veckor sen. De skulle uträtta lite ärenden osv.. När de var påväg till Gbg stannade de vid Borås eftersom ett par familjevänner bor där. De diskuterade lite saker, bland annat om att bila ner till Grekland. När min mamma kom hem frågade hon oss om vi ville det, och sååååklart jag vill det! Just nu är det 50/50 att min familj plus vännerna bilar ner till Grekland. Det skulle vara 100 om vi hade en tillräckligt stor bil för det. Men gaaaah.. Tänk er att bila ner till Grekland. Genom typ Europa?! Får se en massa nya ställen som jag aldrig sett förut, shoppa på random ställen, upptäcka helt nya platser! De vore helt awesome om vi gjorde det.. Min brorsas sista sommar med oss innan han reser till Japan (okej, inte sista dåå men ändåå.. xD), syrran tar studenten. Sitter här och äter kladdkaka och nu ska jag titta på Kpop Star! Ses senare! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?